Men mest av allt vill jag krypa...

Var det inte Linda Skugge som gav ut en bok i dagboksformat som hette "Men mest av allt vill jag hångla"? Kom hur som helst att tänka på den titeln, fast omgjord till Isak - "Men mest av allt vill jag krypa".

Han har blivit så stark på senaste tiden. Inte bara i nacke och rygg, utan i händerna också. När han ammas kan han ta tag rejält om bröstet med händerna och krama åt. Det känns som att bli nypt och klöst på samma gång, för hur väl jag än klipper hans små naglar så är de vassa ändå.

Vi var i alla fall i Täby c hela förmiddagen. Isak var en duktig bebis och satt först i babyskyddet på chassit och bara tittade, sen åt han, sov i bärselet och sen tillbaka i babyskyddet och bara tittade. Sen åkte vi hem och han fick sprattla av sig ordentligt, utan blöja. Det är favoriten! 

Jag tror att Isak hemskt gärna skulle vilja kunna krypa nu. Han är så ivrig framåt men kommer ju ingenstans. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0