"Lagringsutrymmet är fullt"

Det är det värsta jag vet när telefonen nekar mig att ta fler bilder för att "Lagringsutrymmet är fullt"! Har försökt rensa bort onödiga bilder men nu är det kört, nu måste jag lägga över bilderna på datorn. Det innebär för min det stt de flesta av dom blir bortglömda. Nu ör ju telefonen full med både gravidbilder och bebisbilder, så jag har nog aldrig stretat emot så mycket som jag gör nu. 
Men det är väll bara att göra!

Har tänkt göra en fotobok, då är det lite enklare att ta fram och titta på bilderna - och roligare att visa för andra.

Här är några bilder jag sparat på telefonen när jag "tömt" den tidigare.
Två bilder från Nynäs havsbad. En bild från då vi bodde i Kungsängen (älskar tröjan å min rumpa på bilden).
Och en bild innan balen på Karlbergs slott förrförra året, tror jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0