Känslan från förr...

Minns ni när man var liten och var sjuk. Till sist började man leka igen, fast orken inte fans där helt och hållet - men det var i alla fall ett tecken på att man började bli frisk. 

Ungefär så känner jag nu.
Helst skulle jag vilja ta en promenad för att få lite friskluft, men jag orkar inte riktigt. Avvaktar nog till i morgon. 

Har vilat på soffan två timmar framför en film. Isak sov brevid. Mysigt. Bara han inte vänjer sig vid att sova på soffan intill mig sådär nu, och väljer bort vagnen menar jag. Äsch, snart är allt som vanligt igen. 

Isak sällskapar när jag äter lunch.
Mjölkpaket är väldigt kul att leka med.






Kommentarer
Linda

Fungerar det bra med stolen? :)

Svar: Hej, ja det fungerar jättebra. Det är riktigt skönt att ha honom i bordshöjd medan vi äter eller när jag pysslar i köket. Han sitter gärna och tittar nyfiket. Men jag tror man får mer valuta för pengarna gällande Newborn-delen om man köper den lite tidigare. Han är ju snart fyra månader och vill nog hellre sitta i sittdelen om några veckor (eller helst nu).
Amanda

2015-01-15 @ 14:49:01
URL: http://lindamark.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0