Isak i första hand...

Igår var jag i Täby C i princip hela dagen. Shoppade för en del av pengarna jag fått i julklapp/födelsedagspresent, men inte till mig utan till Isak.
Jag vill gärna köpa kläder till mig själv men blir osugen när plaggen inte sitter som förr. Måste väll inse att jag fött barn och att kroppen inte är som förr, tränar ju inte heller aktivt så hur skulle den kunna vara det?
Men ändå... 
Jag ska beställa lite amningsplagg på nätet istället.

Isak fick istället lite nya kläder...
Byxor fr Newbie
Onepece fr Newbie, har den i 56 men den är urvuxen. Köpte 74 denna gång, så har han att växa i.
Blå body fr H&M (på rean)
Blå-vitrandig body fr Åhléns (på rean)
Tröja med stjärna fr Åhléns
Och... Kalsonger (på rean) Isaks första. Dom kan han ha i sommar med eller utan blöja. Tänk er så sött med en så liten kille som sitter i bara kalsonger på en filt och myser. Gulle...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0