Hej hej vardag

Om Isak varit äldre och haft ett syskon hade min dag sett ut såhär:

Från Instagramkontot: @hejhejvardag


Sjukstugan fortsätter här hemma. Det är första gången jag är sjuk med bebis hemma, och helt lätt är det inte. För hur gärna jag än vill vila och bara sova för att bli frisk måste jag anpassa mig efter lilleman. Har dock liggammat i soffan och kollat på film under hans sovtider idag, så det blev lite vila i alla fall. 

Det här med att vara hemma utan att göra någon nytta är verkligen inte jag. När man ligger hemma såhär så kommer man ju på hundra småsaker som ska göras, men idag orkar jag inte ta tag i dom. Frustration!
Det blev i alla fall två maskiner tvätt och så fick orkidéerna bada. 

Isak vill helst vända på sig hela tiden och ligga på mage och öva, till och med fast han är för trött (som jag skrev om igår). Har gjort mitt bästa för att vara en bra lekmamma idag, men ändå försökt göra så lite som möjligt.

Måste bli frisk innan helgen, för då ska vi på dop!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0