Gravid

Idag för ett år sedan plussade jag.
Såhär skrev jag i dagboken i en av gravid-apparna:

"Testade på förmiddagen och plusset syntes direkt, jag blev så glad att ögonen tårades. Jag har sovit dåligt flera nätter på rad, har vaknat mellan två och fem varje natt minst en gång. Igår och idag (kanske i förrgår också) har jag haft en slags värk i magen. Den påminner om mensvärk emellanåt. Jag njuter av att känna det som händer i kroppen, även om jag mår lite småilla ibland. Hoppas detta går hela vägen!"


Det är en gåva att få bli gravid och föda ett friskt barn!



Från vänster:
1. Det magiska plusset. Lycka!
2. Första ultraljudet.
3. Första lilla babybulan.
4. Tillväxtultraljudet i ve 29, allt såg bra ut.
5. Magen bara växte och växte. Älskade att vara gravid.
6. Lillkillens rum blev klart. Längtade så efter bebis.
7. Den 23:e september, på min systers födelsedag, kom fina Isak till oss. Häftigt!
8. Isak växer och utvecklas hela tiden. Tänk vd mycket som händer på så kort tid.
9. Jag och min son (så häftigt att få skriva så). Oändlig kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0