Gaser

Japp, ännu en natt med jobbiga gaser för Isak. Tror jag vaknat hundra gånger.... Då är man inte kaxig...

En gång i natt och en gång tidigt i morse (runt fem) ledsnade jag och tyckte synd om Isak, så då tog vi till pysventilen. Vips så var problemen borta för ett par timmar. Vi somnade i alla fall om vid sex och sov sen till åtta med en matning emellan (liggammade typ i sömnen). Sovmorgon!

Men, nu är det en ny dag! Dags att gå upp!
Idag ska vi gå långpromenad med en mammakompis och hennes dotter. Hoppas det slutar regna!

Bild från igår. Då blev det morgonrock fram till lunch för min del. Ibland får man!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0