Friskluft

Inatt tror jag Isak sov i ett streck mellan 22-03. Jag minns i alla fall inte att jag vaknat däremellan. 
Känner mig mer utvilad och pigg idag, så det går åt rätt håll nu.

Vi tog en promenad under förmiddagen, det var så himla härligt med friskluft. Isak sov som en stock under tiden, men så fort vi kom hem och jag parkerade vagnen på altanen så vaknade han. Typiskt! Skulle vilja ha en sån där arm som IKEA har (hade?) i en glasbur förr. Ni vet som drog ut och in en låda hela tiden för att visa hållbarheten på ikeas kök. En sån arm hade varit bra att ha som kunde gunga vagnen när man kommit hem från en promenad.

Strax innan tre blev Isak trött igen så jag packade ner honom i vagnen och ställde ut honom på altanen bara. Han somnade snabbt men vaknade efter bara någon kvart. Jäkla unge alltså, måste man gunga på vagnen hela tiden? Haha






Kommentarer
Anonym

Jag brukade sätta ett "band" på handtaget så man kunde sitta och läsa samtidigt lr så, puttade bort vagnen och drog tillbaka med bandet lr gungade med bandet ;)

Svar: Haha, det var smart! Ska prova det någon gång! 👍 tack för tipset ☺️
Amanda

2015-01-16 @ 16:34:37
Zandra

Det var jag som skrev ;)

2015-01-16 @ 16:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0