Egentid

För första gången, på jag vet inte hur länge, ligger jag i sängen med en bok - ensam (bortsett från Harry). 

Isak sover i sitt rum (det varar så länge det varar) och sambon är borta över natten. Så här ligger jag och ska slå upp första sidan ur boken Babyboost som jag önskade mig, och fick, i födelsedagspresent.

Egentid med andra ord. Det varar så länge det varar. Ska försöka samla ork att söva om Isak i sin säng när han vaknar sen, men risken finns att jag tar in honom till mig så vi får sussa tillsammans.
Kvälls-tröttheten gör mig verkligen lat.

Trevlig kväll allihopa!

Hur fjantig är jag inte egentligen...
Isak sover i rummet intill, men ändå har jag babyvakten precis vid huvudet på högsta volym.
Lite nojig kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0