Dag fyra

Dag (läs: natt) fyra på operation: "Söva Isak i sin säng" har börjat bra. 19.20 låg han i spjälsängen, ammad och sövd. Nu, 21.00, vaknade han första gången. 

Gjorde som igår och la på mage och därefter på sidan. Fick ta upp en gång, men det var mest mitt fel för jag la ner honom så klumpigt.

Nu äter han, sen ska jag prova lägga honom igen. Oavsett hur resten av natten går så har det gått riktigt bra hittills måste jag säga. 

Igår kom jag förresten i mina gamla jeans. Sist jag prövade dem saknades en decimeter i midjan, men nu fick jag igen dem. Dock "hängde" lite utanför, men ändå. Haha
Bra tycker jag.
Har kvar en liten putmage, som ni ser på bilden, och armarna saknar form. Ska se vad vågen säger i morgon, vägde 65.9kg sist (ca2 veckor sendan). Invägnigsvikten hos barnmorskan i vecka 8 var 63kg och målvikten är 59-60kg. Väger jag mer i muskler är det väl ok, men inte mer i fett!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0