Bakar

I morgon ska vi, som tidigare nämnt, på dop. Det ska bli skönt att få piffa till sig och komma ut lite, speciellt efter en vecka som började med att jag blev sjuk. 

Isak har varit en glad och lätthanterlig bebis idag så jag passade på stt baka lite på eftermiddagen. Snickerskakor blev det. Mest för att som verkar goda men också för att mamma och pappa kommer på besök på söndag för att fira min födelsedag (som är på måndag).

Mördegsbotten på plåten som varit i ugnen en stund, och kola i kastrullen. 

Nu är kolan utsmetad på plåten, när det svalnat ordentligt ska jag smälta choklad över vattenbad och sen bre ut. 
Det blir nog gott! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0