Annorlunda fredagsmat

Äntligen fredag!
Sambon kom hem tidigt så vi åkte till Täby C en stund. Köpte en present lite min systers (ännu ofödda) bebis, det lilla pyret kommer vilken dag som helst.
Tänk att Isak snart inte är yngst/minst längre?! Galet!! Trots att han bara är fyra månader kan jag inte förstå att han varit en nyfödd storlek-femtio-bebis.

Isak var en exemplarisk stadsunge. Glad i bilen på våg dit, åt när vi kom fram, hängde i bärselet och sov fram tills det var dags att åka hem och fortsatte sova i babyskyddet och en stund hemma. Sånt ökar på självförtroendet! 

Nu är det dags att äta fredagsmiddag - ungspannkaka! Kanske ingen klassisk fredagsmat men jag tycker det är löjligt gott!

Imorgon blir det kanske en tripp till Ikea för att köpa massa nytt till badrummen. Men vi får se.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0