Hemska hemska feber

Usch vilken natt. Isak blev lite grinig av vaccinet igårkväll men somnade vid halvåtta och sov till tio. Då la jag mig med honom. Vid ett vaknar jag av att han skriker och gråter. Han var kokhet. Alvedon fick han innan han nattades vid sju så han fick en till dos. Tyvärr var han fortfarande mycket påverkad så han slumrade bara lite innan han vaknade igen och var ledsen. Så det blev ingen mer sömn för mig den natten. 

Vid fem vaknade han helt och hållet och somnade inte om. Så vi lekte lite från sängen, Isak i bara blöja - allt annat blev för varmt. Hade en liten kall blöt handduk på hand huvud, det verkade han gilla.

Nu ska vi iväg på 3-årskalas. Idak har sovit lite ute så han är på rätt okej humör men har ingen vidare aptit eller ork. Hoppas det vänder och blir bättre nu.

Med "lite" filter blir även jag människa...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0