Underbara sol

Hej på er
Vilken härlig morgon att vakna upp till idag när solen sken! Tog en 2 1/2h promenad i det fina vädret längs Norrviken och Isak sov hela tiden. Efteråt har han fått smaka majspuré, han fullkomligt älskade det. Succé!

Förresten...
Jag blev medlem, eller hur man säger, i Pinterest igår. Jag är kanske den sista människan som utforskar det, för innan visste jag knappt vad det var. Men nu är jag fast, men det påminner ju lite om instagram på något vis. 
Hur som helst ett bra ställe att få inspiration till hemmet och till uteplatserna. En uteplatse är ju fortfarande ogjord, det ska läggas trall m.m. Men altanen på baksidan är klar så den ska jag mysa till nu i vår.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0