Tapet

När vi rustade upp vårt lilla radhus när vi flyttade in så målade vi vitt överallt, förutom i kök och hall (ljusgrått). Det kändes enklast så eftersom vi inte visste exakt hur vi skulle inreda och så.

Men i Isaks rum börjar det nu kännas lite väl vitt, även om jag smugit in lite blått.
Svärmor tapetserade en vägg i ett lekrum hos sig för ett tag sen och jag blev redan då förälskad i den. Nu i helgen pratade vi lite och tittade på tapeten igen och kom fram till att vi ska tapetsera en vägg med samma motiv i Isaks rum. Men senare i vår. 
Den är så himla fin. En lugn men lekfull barntapet tycker jag. 

Visst är den fin?

Öarna är lite blåare i verkligheten och röda strecken/kryssen är lite rödare. 







Kommentarer
Oslofru

Vilken superfin tapet till barnrummet :) <3

Svar: Tack, visst är den härlig ☺️
Amanda

2015-02-12 @ 10:50:45
URL: http://www.oslofru.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0