Spaghettiben

Något jag konstaterat är att min rumpa är spårlöst försvunnen (men ändå lite lite hängig) efter graviditeten/förlossningen. Men en dag kommer den att komma tillbaka...

Idag blev det en långpromenad igen på ca 2h, Isak valde att protestera i vagnen så han fick hänga i bärselet istället. Gick ju bra det med, även om det var lite tungt.
Det märks att man är otränad när hela kroppen, och främst benen, känns som spaghetti efter två dagar med långa promenader. Borde nog lägga i en högre växel vad det gäller träningen, så kroppen orkar mer och kroppen smalnar av.

Tycker egentligen att det är rätt fult med sånt där pannband som jag har på bilden, men där har komfort fått vinna över stil. 
Btw. Ser ni mitt runda ansikte? 😱 
Visst har jag en rund ansiktsform men kom igen... Usch... Kanske är det jag som borde vara med i The Swan, eller gå ner i vikt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0