Sällskapssjuk

Hej på er

Idag har jag haft sånt flyt! Jag har lyckats förstå mig på Isak hela dagen och förutspått hans behov rätt, så allt har liksom klaffat. I förmiddags (runt tio) sov han ute i vagnen medan jag fixade med lite papper, plockade undan och dammsög lite. När det var dags att sova igen (runt ett) gick vi en promenad och han vaknade strax innan vi kom hem, glad över att få sitta och titta ut från vagnen. Vid fyra-halv fem tog han en powernap och emellanåt har vi lekt och han har snällt hängt med och varit glad medan jag tvättat och fixat. Vi tog även en tripp till posten för att hämta nya bärselet, också då var han glad. Glad bebis = glad mamma!

Isak nattades vid sju men vaknade ett par gånger fram till tjugo i åtta. Sen sov han tills nu, så jag fick se 'Familjen annorlunda' ifred. Ostört. Lyx!

Isak är ju ingen "långsovare" så hade han sovit längre hade jag förmodligen känt mig tvungen att kolla till honom. 

Jag gick och la mig direkt efter att programmet var slut, tänkte att jag skulle få lite kvslitetssömn. Men inte kunde jag somna. Sambon jobbar sent och Isak ligger (låg) i rummet brevid, inte kunde jag somna då. Själv. 

Nu har lillskrutten fått komma in till mig eftersom han vaknade och jag behöver bebisgosa. Godnatt allihopa. 

Jag för ett par år sedan.
Har inget med inlägget att göra, men ändå. Tbt - som man säger. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0