Plötsligt händer det...

Det här med att åka bil när det är mörkt är inget Isak är så förtjust i, milt sagt. Så vi har införskaffat en liten lampa som fästs i solskyddet (taket?) på hans babyskydd, så blir det ljust för honom utan att vara störande för den som kör.

Isak nattas ju vid sju och har gjort det, med eller utan att jag lagt mig med honom, enda sedan han föddes i princip så han är riktigt trött vid den tiden nu automatiskt. 
Därför blev jag lite smånojig att bilresan upp till Roslagen nu ikväll skulle gå åt pipan (skrikfest) eftersom vi fortfarande sitter i bilen och han i vanliga fall slutat sova och framförallt somna i bilen.

Men efter att vi stannat och matat halvvägs så fick han sin snuttis, började suga och snutta på nosen på den, och så sjöng jag lite och sen sov han. Nu är vi strax framme - smärtfritt!

Blir så stolt över min bebis när han är så här duktig.

Isaks snuttis som han brukar suga på (på nosen). Han slutade ju med napp när han var tre månader så denna kanske blivit en ersättare?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0