Minns ni...?

Kom att tänka på programmet The Swan som gick på tv för ca tio år sedan. Minns ni det?
Det handlade om kvinnor som inte kände sig fina och många mådde dåligt över något som hänt i deras liv (en kvinna var med i en brand som nioåring och fick massa ärr efter brännskador).

I programmen opererar de ex näsan, brösten, fettsuger m.m. Plus att de får börja gå på diet och börja träna flera timmar om dagen samt gå till en psykolog för att reda ut sitt förflutna. Efter någon/några månader får de se dig själva i spegeln för första gången sedan de opererats.

Jag minns att jag såg många av programmen då när de gick på tv, och faktiskt tyckte jag att det var ett roligt programm. Det kanske låter osunt men jag tittar gärna på alla möjliga program där kvinnor (och även män) blir opererade på olika sätt. Ju mer detaljerat man får se desto roligare, förutom näsoperationer - de är vidriga!



Jag tror det var två deltagare per programm där en "vann". Sen gick vinnarna vidare och tävlade till sist mot varandra och en kröntes till The Swan.
Knäppt program egentligen, men ändå underhållande.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0