Gone girl

Sov så gott inatt. Kändes som om jag äntligen fick lite djupsömn. 

Idag ska Isak och jag till stinsen och göra några ärenden, sen ska vi nog köpa lite gröt som Isak kan äta. Han är så himla intresserad av ätbara saker så jag måste hänga med nu. Dessutom är han duktig på att faktiskt svälja det han får i munnen, så det är väldigt lite som hamnar utanför. Isak blir fem månader nästa vecka, så det är ju lagom tidsmässigt att börja ge gröt känner jag.

Förresten, har ni sett filmen Gone girl? Om inte: Gör det! Såg den för någon dag sedan och den var riktgt bra tycker jag, inte så där förutsägbar som många filmer är.

Är så sugen på att göra något åt mitt hår. Men vad? Ljusa upp kanske, men borde kanske klippa också. Men hur? Gillar det långa, även om jag alltid får ha uppsatt - annars hänger Isak i det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0