Godmorgon

Idag var det mulet bakom rullgardinen, men man får väll inte bli för girig efter ett par fina soliga dagar.

Idag har jag lite småpyssel inplanerat, sen vid ett är det träff med föräldragruppen - tema mat. Ser fram emot att få några bra tips på hur och vad man ska introducera.
Hittills har ju Isak fått smaka majspuré, katrinplommonpuré (båda var succé), äpple i smaknapp, han har fått skickat på gurka och morot och fått lite från mitt finger av banan och en hemgjord sopps på potatis, jordärtskocka och palsternacka. Så visst har vi börjat komma igång.
I helgen när vi storhandlar tänkte jag köpa gröt så han kan få smaka det, med lite päronpuré på kanske. Smaskigt!

Morgongos.
Svårt att få en skarp bild, han rör sig ju heeela tiden. 
Pyjamasen har han fått av gammelmormor, väldigt gullig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0