VAB?

Igår när jag hämtade Isak på föris sa dom att han hade somnat vid åtta i en av pedagogernas knä och ändå varit trött nog att sova en gång till sen vid lunch. Isak sover aldrig två gånger om dagen numera så det är inte likt honom att slockna vid åtta på morgonen. Men han hade varit glad och som vanligt resten av tiden. 
Inatt sov vi som krattor hemma... Isak var vaken från säkert två, och slumrade bara till en snabbis efter lite välling. Resten av tiden skrek han rakt ut (absolut inte likt honom) eller klättrade runt i sängen. Gav ingen alvedon först eftersom vi inte förstod vad som var fel, han hade ingen feber. Men vid fem blev han så hjärtskärande ledsen och utan stopp. Så det fick bli en alvedon ändå, och sen blev han lite gladare. Jag vet fortfarande inte vad som är fel eller var fel, men sambon och jag turas om att vabba idag. Isak är kanske inte sjuk, men något var jobbigt för honom inatt så det är lika bra att han får vila upp sig hemma.
Jag är på väg till ett sjukhus för att göra några intervjuer nu, och sen skyndar jag hem så att sambon får åka till jobbet.
Tur vi kunde lösa det så bra ändå...

Fick hem nya didriksson-mössan igår förresten.
Den verkar riktigt bra, men nu behöver vi lite kyla så den kommer till användning. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0