Stan

Dag två med intervjuer avklarad! Känns riktigt bra hittills. I morgon ska vi till ytterligare ett storsjukhus i Stockholm och intervjua ett gäng. Spännande!

Efter dagens intervjuer åt jag och min skrivpartner lunch inne i stan. Det var så länge sedan jag strosade mitt i city, oftast åker jag bara förbi med pendeln till och från skolan. Jag har så sällan ett ärende inne i stan numera så det blir inte av att jag tar mig in. Men idag, då passade vi på. Kändes lyxigt att få gå i lugn och ro, prova kläder och "bara vara" ett tag. Trots avsaknad på snö blev det ändå lite julstämning med butikernas julpynt och musik. Himla mysigt!

Provade en byxdress på H&M. Har velat ha en sådan, länge, men inte provat så många. Dessutom är det verkligen inte alla som passar min kroppstyp. Men idag hittade jag en, och den var väldigt snygg på. Måste fundera lite till, men sen kanske jag beställer den på nätet! Vore såå kul och snyggt att ha en...
Vad tycker ni? Snyggt eller inte?

Måste säga att den var snyggare i verkligheten än på bild. Men ändå, så här ser den ut som jag funderar på...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0