Power

Ja, idag är jag power woman! Trots att Isak skulle vara vaken mellan 02-03 inatt för att babbla så har hela dagen gått som smort! Verkligen! Från förislämning, skoldag och förishämtning till bakning, läggning av bebis (lejde bort det till pappan) och träning. Ja, tro det eller ej, jag har tränat idag. Kanske kan jag komma igång nu, det är ju alltid förhoppningen och målet. Men vi får se. 

Kände tyvärr av min högra handled och axel som jag ramlat på två gånger under hösten, plus att jag haft problem med dem båda en tid. Orsaken från början är väl att jag burit Isak konstigt förmodligen. Hoppas att det lägger sig snart, körde på ändå idag men vet inte om det var bra faktiskt...

I morgon är det första handledarsamtalet kopplat till uppsatsen och därefter ska jag och min skrivpartner till Sophiahemmet för att intervjua en Röntgensjuksköterska. Ska bli väldigt roligt att få komma dit igen och träffa alla. 

Bakade förmodligen dom enklaste kakorna som går att göra idag,
men strunt i det. Bra blev det i alla fall. 
😉😊







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0