Lite upp och lite ner

Hej på er

Isak mår bättre, han är inte alls lika gnällig som igår. Kanske något varm, men eftersom han leker för fullt och är mest glad så skoppar vi alvedon ett tag. 
Hoppas det fortsätter åt rätt håll nu.

Jag är däremot helt slö idag. Orkar ingenting. Tror det beror mycket på att jag knappt ätit eller druckit något det senaste dygnet. Kämpar på det nu. 

Känner mig så stressad över att pluggtid försvinner och att alla ärenden och småfix jag skulle göra dom här dagarna skjuts upp. Ska försöka ta mig iväg och posta alla trettio julkort som ligger i en hög här hemma. Det är dagens stora projekt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0