Julafton

Go'kväll!

Julen har i stort sett firats hos svärmor och "stora tjocka släkten" på den sidan. De bor väldigt nära mina föräldrar så vi har övernattningsbas i mitt gamla flickrum. Väldigt smidigt att kunna göra så.

Julen har varit intensiv men såå mysig. Julkänslan var total innan kvällen kom. Isak fick många fina paket men var tillslut så trött att han hellre stod och pyntade granen med paketsnöre tillslut. Förståeligt. Julen är härlig, men riktigt intensiv. Framförallt för de små.

I morgon ska vi fira jul här hemma hos mina föräldrar, det blir jul nr två för samtliga inblandade. Och på annandagen firar vi med min bror med familj. Tredje gången julafton för i år! Underbart! 

Det blev nya byxdressen idag... 
Kändes väldigt bra! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0