Jag bjuder på den...

Bilderna jag lägger upp här är ju bilder jag är nöjd med, oavsett om de är på inredning eller mig själv. Jag tycker de är tillräckligt bra för att platsa på bloggen.

Men här kommer en bild på mig som inte är speciellt charmig. Men jag kan inte låta bli att lägga upp den.

Under amningstiden tappade jag mycket hår men det är på väg att växa ut nu, det har till och med blivit rätt långt. Men det är helt omöjligt att style:a. Det står mest rakt ut, och varje gång jag ser mig själv i spegeln tänker jag på en figur eller karaktär som jag trodde kom från The hobbit eller nått. Det är en karaktär jag tycker att jag liknar varje gång "öronfjunen" står rakt ut. 

Vad tycker ni? Är vi lika?


Figuren kommer förresten från Harry Potter fick jag veta. Men hur som...
Visst är vi slående lika?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0