Från norr till söder

Idag har jag pendlat tur-retur Norra Roslagen-Huddinge. Vi hade handledarträff och då är det bara att åka dit och rätta in sig i ledet. Träffen gick bra, vi ligger som sagt i fas med C-uppsatsen så det är bara att tuffa på så löser allt sig på vägen.

Medan jag var borta åkte resten av familjen (ja, alla utom jag) till ishallen. Till och med Isak åkte (läs: provade åka) skridskor på dubbla skenor man spänner över skorna. Plutten. Han var lite skeptisk fick jag höra, men kul att han provat i alla fall.

I morgon blir det några timmar plugg och sista duttandet på isaks barnkök innan det är dags att montera ihop sista delarna. Spännande!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0