En riktig familjedag

Isak bjöd på sovmorgon i morse, så vi vaknade relativt pigga idag. Blir man någonsin riktigt utvilad igen, efter att man fått barn? Just nu tror jag inte det, men de extratimmarna vi fick inatt lever ja länge på. Underbart!

Vid tio åkte vi iväg till Häggvik och köpte en kungsgran till altanen på baksidan. Sen shoppade vi lite smått, bland annat några tröjor till Isak, en tröja till mig och lite annat smått. Vi köpte också en tomteytstyrsel till Isak som han ska ha på sig på förskolans luciatåg. Eftersom dom är utomhus hela tiden fick vi köpa en större dräkt som går att dra på över overallen. Just nu har han ju mest 80 och lite 86, så vi drog till med 98/104 (tror jag)... Den måste passa! Dom var rätt tighta och blev mer avlånga än vida när man gick upp i storleken, så vi får se hur det passar. Håller tummarna.

När vi kom hem fixade vi granen och Isak sprang runt i förtjusning och både smakade och kände på granen. Och ljusen. Tur att det är LED. Hehe

Nu sover Isak och vi har en vän till sambon över på besök. Jag tror jag ska passa på att baka lite julgodis när jag ändå känner mig pigg och med lite energi över. Vi får se vad det blir för sort!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0