Sjukling

Ja hörrni. Här hemma blir det inte mycket gjort. Isak har snurrat som en tornado över hela sängen inatt plus skrikit som en stucken gris emellanåt. Totalt olikt honom. 
Igår eftermiddag blev han rödflammig över huvudet, hals och rygg och det var ännu värre i morse så jag ringde vår vårdcentral direkt i morse. De tog ett halsprov och en snabbsänka och båda såg bra ut. Läkaren trodde att Isak antingen reagerat väldigt starkt på nya tänderna eller att han har något på gång, typ en förkylning eller öroninflammation. Jag hoppas att det är tänderna och att det blir bra snabbare än snabbt.

Vilka problem man numera kan ha. Jag har liksom lite vant mig vid det här med sjuk bebis. Jag avskyr det. Jag känner mig så maktlös och att se sin lilla må dåligt smärtar oerhört. Tur att det förmodligen inte är något allvarligare med vår plutt...

Vi leker lite i hallen en stund. Många spännande saker på lite yta. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0