Sista dagen och början på resten...

Idag jobbade jag sista dagen på vårdcentralen, kanske min sista någonsin. Det har varit en rolig tid, framförallt eftersom jag fått många fina ord om mitt arbetssätt och hur jag är som person mot patienter och kollegor - det värmer alltid. 
Att få höra så positiva och fina saker betyder för mig att jag jobbar i rätt riktning, jag ska bara fortsätta att vara som jag är så kommer kunskap och erfarenhet göra mitt arbete ännu roligare och bättre.

Nu väntar tre veckors ledighet innan skolan börjar. Känner både glädje och sorg inför det. Är mammaledigheten redan slut för denna gång? Vart tog tiden vägen?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0