Kläder för en liten pojke

Vet ni vad, för en-två veckor sedan började Isak gå helt och hållet. Någon vecka efter hans 10-månadersdag bara, min duktiga kille. Han är så söt när han tassar fram, och ganska snabbt går det. Hade han kunnat så hade han nog sprungit. Hehe

En rörlig lite pojke behöver ju bra kläder, även ytterkläder, så när Lekmer skickade mail om STOR REA (får man förresten inte alltid såna mail?!) så gav jag efter och passade på att kika lite på utbudet av ytterkläder. 
Hittade en vinteroverall, ett fodrat regnställ (hade egentligen velat ha ett blått men strunt samma) och även en vindfleecejacka (nu har han två, kan vara bra tänker jag). Allt på 50% rea.

Jag kan inte så mycket om märkena förutom didriksson, dom kan vara rätt rymliga i storleken. Men dom andra får vi se när de kommer om det är något att ha eller ej. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0