Fyra barn och en hemsk migrän

Hej på er
Idag har jag och sambon varit barnvakt som sagt. Det har gått jättebra och de stora barnen sprang iväg till några grannar efter lunch, så där stod vi med två bebisar och tänkte "Det var väl inte så svårt med fyra barn?" Hehe skämt å sido...

Barnen har varit små änglar, förutom Isak som visade alla sina humör efter varandra ett par gånger, men annars har de skött sig exemplariskt. Väl drillade!
Jag hade dock en tryckande huvudvärk redan från morgonen som sen eskalerade i någon form av migrän lagom till finalen av barnvakteriet. Två Alvedon Novum passerade systemet utan att märkas, tack och lov släppte det bästa i bilen på väg hem men nu är jag helt slut. Känner mig så trött i kroppen och huvudet, och det är inte pga barnen, det lovar jag. 

Isak sover i alla fall nu och jag ska göra honom sällskap snart så jag är pigg på jobbet i morgon, näst sista dagen. Jag behöver alla sömntimmar jag kan få känner jag, men först måste jag ta en hedlig skiva Skogaholmslimpa med messmör - bästa!

Snygg pose... Eller inte... 

Här stod jag och tänkte "Två barn hos grannarna och de minsta i varsina hål i sandlådan. Lätt som en plätt med fyra barn!" 
Nej, skoja bara... 
Trots min ljusa outfit var jag faktiskt riktigt aktiv i sandlådan. Sån är jag.

Förresten, tre kilo har jag gått upp på "semestern" (tänker på det när jag ser bilden). Nu har jag fem att gå ner, för känslans skull. Vid 58-59 mår jag bäst, så det är väl bara att skärpa till sig - snart. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0