Sömnpiller och koppel

I morse ville jag bara ge Isak ett sömnpiller och sätta på ett koppel. Han vaknade sjuhundra gånger efter kl ett och gnällde. Jag förstod inte vad han ville men jag prövade allt - förgäves. Han somnade om 30-45 min innan sambons klocka ringde vid fem, sen var vi vakna allihop igen. Min syster sa en gång när hennes förstfödde var liten att det hade varit bra med en spjälsäng för vuxna, då hade barnet kunnat härja runt och föräldrarna kunde åtminstonde få morna sig utan att vara rädd att barnet ramlar ur sängen. Jag hade gärna haft en sådan säng men snart nöjer jag mig med ett koppel bara. Hehe

Som ni kanske förstår var jag trött i morse, men när solen tittade fram blev det bättre. Det är verkligen fantastiskt hur kroppen och knoppen (någolunda) fungerar ändå, trots alldeles förlite sömn. 

Nu är vi på en promenad jag och Isak, som sover. Sol och friskt väder gör verkligen susen för oss båda. Jag passade på att ta med mig lite kaffe ut, känns nästan lyxigt.

I helgen ska vi till XXL och köpa lite vårskor bla. Ska titta om dom har någon tunn jacka eller fleecetröja till Isak också men tror inte dom har så små storlekar. Kanske ska vi också hälsa på några vänner som köpt hus i bromma. Spännande! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0