Skärgården

Hej på er
Måndag igen... Idag är jag riktigt trött, Isak sov som en kratta inatt och jag var bra mosig igår efter skärgårdsbesöket - så nu ligger jag riktigt på minus. Sjön suger, som man brukar säga. 

Vi tog ju en trip till sommarstugan på lilla ön igår, när båten var sjösatt och allt. Det var en ganska skön båtresa på ca tio minuter, trots att det var tidigt på säsongen.
Isak somnade i båten direkt, trots att vi satt bara lite mer än en meter från motorn med 135 hästkrafter och i uppskattningsvis ca 16 knop. Ofta gör bebisarna som forslats till sommarstugan det, jag vet inte vad det beror på. Ljudet och vågorna måste uppenbarligen ha en sövande effekt.

Sambon och Isak innan båtfärd till ön.

På ön tog vi det lugnt och njöt av det härliga vädret. Det var riktigt soligt och varmt, jag är till och med lite bränd i ansiktet såhär efteråt. Så idag ska jag och Isak åka och köpa solhatt till honom så vi är redo för nästa dag ute i solen.

Ute i sommarstugan står min gamla emmaljunga, som jag låg i som liten. Nu använder Isak den. Visst är det lite häftigt? 
Isak sov som en stock vid vattnet...

Min lilla familj.... ❤️
Jag hoppas på många såna här dagar i sommar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0