Så rätt men ändå så fel

 
 
i framtiden skulle jag gärna bygga hus, mitt drömhus (det vill väl alla), eller så kan jag tänka mig att köpa ett äldre hus att rusta - typ en herrgård. Varför inte en prästgård? 
 
Huset ni ska få se är ett hus på landet, rätt nära där jag vuxit upp. Det ligger precis vid vägen (kasst läge) men jag har tänkt många gånger när jag åkt förbi att det är en fin bostad. Sådär kan jag tänka mig att bo (fast inte så nära vägen).
Nu är huset till salu så jag spanade in det på Hemnet (länk), det kräver en del renovering men har verkligen potential. Det skulle kunna bli så fint, både huset och tomten.
Nu ska vi ju inte flytta, och om vi skulle det så blir det inte upp till Roslagen (funkar inte med jobb/plugg) och flyttar man väl till landet så vill man kanske inte bo riktigt nära vägen. Men ändå, drömmma lite kan man ju för en stund. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0