Perfekt dag

Isak Isak Isak... Jag vet att det blir myclet sånt i mina inlägg. Jag försöker variera lite men det är så svårt när han är fokuset i mitt liv. Hoppas ni står ut. 


I morse åkte jag iväg på Cellprovtagning och sambon var hemma med Isak. Därför kunde vi äta frukost tillsammans och ha en riktigt mysig morgon. 
Isak somnade när jag kom hem igen sen vid nio och sov, tro det eller ej, till ELVA. Två timmar alltså. När hände det senast?
Jag hann fixa lite här hemma sålänge vilket var mer än bra.

Sedan kom min mammavän hit och vi gav barnen och oss själva lunch innan vi tog en riktigt lång promenad ut på järvafältet, som lovat.
Båda barnen sov 1 1/2 h, nästan 2h, så det var riktigt bra. 

Hela dagen har faktiskt varit riktigt bra. Isak har varit på så bra humör och jag har kunnat greja massor hemma.
Isak är verkligen så söt när han är med mig när jag ex viker tvätt eller så. Han sitter så rakryggad och pillar med något samtidigt, eller tittar fascinerat på tvättmaskinen. Lilla pluttis... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0