Lördag

Bebis sover, sambon skruvar upp trappgrind på övervåningen och jag har precis bytt lakan. Snart ska vi åka och köpa nya vårskor, wohoo. 

Isak sov i sin säng till halv ett och sen inne hos oss. Han stökade runt lite men sov mycket bättre än förra natten och vaknade inte för dagen förrän vid sex. Sköönt!
Sambon tog honom så jag fick morna mig lite, som ni vet så somnar jag sällan om efter att jag vaknat på morgonen. Det går bara inte. Men hur som helst, idag känner jag mig mycket mer utvilad. Härligt!

Dagens look.
Jag börjar faktiskt känna mig helt ok smal nu (2kg kvar till målvikten) men behöver bygga muskler. Om inte för formens skull så för att orka bära bebis utan att gå sönder. 




Kommentarer
Emma

Det verkar vara jättemysigt med bebis!

Svar: Ja, det är det verkligen Emma. Mycket jobb men ännu mera kärlek tillbaka. ☺️
Amanda

2015-04-13 @ 22:46:29
URL: http://emmsons.for.me


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0