Hårtjat

Nu är det långt alltså..... Herregud, jag har aldrig haft så långt hår som jag har nu. Det hade kunnat vara så fint om jag haft ork och tid att fixa det OCH om jag inte haft en bebis som använder det som lian.
Har hittills tappat väldigt mycket pga amningen, tycker till och med se att det ser lite glest ut över tinningarna. Det är inte alla kul.
Måste ju ha uppsatt hela tiden så att inte Isak får tag i det men då syns det glesa mer. 

Vid tillfälle ska jag klippa mig (vet att jag tjatat om det förut). Snyggare med kortare hår som är lite stylat (av sig självt) än långt som bara hänger. 


Här är lite inspo. 


Såhär ser det ut nu:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0