Som fisken i vattnet - med en dag kvar till BF

Idag vid tio åkte jag och sambon till badhuset för att simma lite. Vi var inte där länge, knappt en timme, men jag simmade i alla fall 500 m. Det var riktigt skönt att få sträcka på sig och vara lite tyngdlös. Eller nästintill i alla fall...
Jag kände mig så lätt i vattnet och det var skönt, men det slog mig så tung jag är så fort jag kom upp på kanten igen.
Innan det var dags att gå och duscha stannade vi till vid lilla poolen som är lite varmare. Det var riktigt mycket småbarn där med sina föräldrar, men vi fick plats i ett hörn. Jag satt där på en liten trappa i vattnet, bakåtlutad, och bara njöt över att få sitta bekvämt - utan att magen kändes som ett stort klot. Dock märkte jag att han blev rätt ryckig i magen när vi satt där, kanske orolig. Det var så himla mycket ljud från barnen i den bassängen så ibland ryckte han till när höga plötsliga ljud uppstod.

Vi åkte i alla fall vidare till Bromma Blocks efter badet. Där åt vi lunch och shoppade lite, bland annat en lampa till vardagsrummet som ska stå i hörnet vid soffan. 

Nu ligger jag och vilar en stund men ska snart börja smågreja lite här hemma. Lite senare kommer några vänner hit på middag. 





Kommentarer
Susanna Maria J

Men vad roligt att bada. Det var jättelängesen jag var i simhallen! Blev lite sugen nu faktiskt. :)

Svar: Ja, det var väldigt härligt. Jag tycker det är avkopplande att simma några längder i min egen takt, dessutom är det en bra skonsam träning. Så jag tycker absolut att du ska besöka en simhall, vill man inte åka själv kan man ju alltid ta med en kompis 😊👍
Amanda

2014-09-13 @ 17:49:25
URL: http://oslofru.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0