Nu är han äntligen här <3

Igår, den 23 september, kl 04.43 kom vår lille son. Vikt 3314g och 48 cm lång. 

Efter måndagens överburenhetskontroll vid ettiden beslutades att jag skulle sättas igång direkt samma eftermiddag. Detta för att man tyckte att mängden fostervatten var för liten, men bebis mådde bra så det var inget dramatiskt beslut. 

Hela förlossningsberättelsen kommer såklart senare, men just nu vilar vi på BB Sophia tills det är dags för hemgång (i morgon). 

Sista bilden på mig några timmar innan överburenhetskontrollen.  Då var jag totalt ovetande om att vi snart skulle få träffa vår skrutt. 




Kommentarer
Ife

Finaste Amanda!! Stort grattis till er alla! Längtar tills jag får träffa er. Puss och kram!! Love you

2014-09-24 @ 16:09:57
Olivia

Så fin! Hoppas ni har det fantastiskt med lillskrutten! Spännande att få läsa hur det gick! :) puss!

2014-09-24 @ 18:34:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0