Intresseklubben antecknar...

Idag när jag satt i soffan och beundrade hur annorlunda det ser ut på uteplatsen på baksidan, utan den numera borttagna djungelbusken, slog det mig att fönstrena var rätt smutsiga! Så jag satte igång att putsa hemmets samtliga fönster helt enkelt.
Numera gör jag såna här "sysslor" väldigt långsamt, så att jag ska hålla mig sysselsatt länge. Pensionärstempo helt enkelt. 

När jag var klar med fönstrena och ätit lunch gick jag på en promenad, med sekatören i handen. På vägen snodde jag nämligen med med lite nypon- och rönnbärskvistar att pynta med hemma. 
Lite höstkänsla, trots det varma underbara vädret. Tänk om (läs: hoppas) det varma fina vädret håller i sig ett par veckor till, det vore underbart! 

Rönnbären fick pryda köksbänken. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0