Höstkroppen?!?

Jag brukar inte följa modetrenderna slaviskt, inte ens i närheten. Men det är klart att jag påverkas och hakar på ibland när jag ser något snyggt.
När jag började bli "stor" pga graviditeten handlade det mest om att hitta något i garderoben som passade, när det var dags att klä på sig på mornarna.
Nu när det inte är så långt kvar av graviditeten funderar jag på hur kroppen kommer se ut efter förlossningen och hur lång tid det tar innan magen drar ihop sig lite. Kommer jag rasa i vikt utan att behöva göra så mycket (mer än amma, om det går.)? När kommer jag kunna börja träna? Jag tror ju inte att kroppen blir "tight" bara för att man tappar gravidkilona, därför ska det tränas - och för att min rygg behöver det!

Det är förstås rätt individuellt sånt här med hur kroppen beter sig, så det går väll inte att säga precis. Men jag hoppas att det får rätt fort att komma i form. Jag vill inte vara någon fläskis, det mår jag inte bra av.

Förresten... Jag vet inte hur man bör (enligt modetrenderna) se ut i höst, och inte heller är jag säker på hur jag kommer vilja klä mig. Funkar amningen så är det ju hyfsat amningsvänliga kläder som gäller. Då tänker jag mig att jeans eller andra byxor, amningslinnen och olika blusar och koftor borde vara rätt stil i höst för min del. Men jag vet inte. Jag känner att jag liksom tappat bort "min stil" lite... 

Här är i alla fall några go'bitar från ellos som jag gillar väldigt mycket. 
Ett par boots liknande de bruna är något som jag tror jag ska införskaffa mig till hösten. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0