Family first

Hur gammal jag än blir kommer jag alltid vara mammas å pappas lilla flicka. Så är jag ju också yngst i syskonskaran, så det är på något vis ändå min roll.

Mamma, pappa och hunden Harry har varit här hela dagen. Sambon och pappa har börjat bygga på altanen på baksidan, och jag och mamma har serverat fika och mat med jämna mellanrum. Harry låg på gräset och övervakade bygget mellan sina promenader.
Det har varit en härlig dag och väldigt mysigt att få träffa familjen. En sådan boost behövs emellanåt. 

Nu efter maten blev jag rätt trött, så det blir soffan resten av kvällen och kanske någon film.
Imorgon fortsätter bygget...

Föräldrarna hade med sig fina blommor från trädgården bla. 
Mysigt och fint!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0