Härligt septemberväder

Så var det fredag och vi är nere på ensiffrigt - 9 dagar kvar till BF. Det kan ju förstås dra ut på tiden ännu mer innan bebis kommer, men hoppas inte. 
Märks det att jag börjar bli otålig? 

Idag har jag varit ute en del i det fina vädret. Det är ju precis så här man vill ha det i september - sensommarvärme.
Passade på att fixa lite i djungelrabatten på baksidan under förmiddagen. Den blir verkligen vildare än vildast på två sekunder om man inte gör något åt den emellanåt. Snart ska ju altan byggas över den, men det kan vara så att det krävs lite ogräsmedel och markduk för att få stopp på alla brännäslor. Dom vill man ju gärna inte ha, killandes under fötterna, mellan plankorna sen. 

Nu ska vi se en fredagsfilm här hemma, jag har faktiskt tänt lite ljus också som stämningshöjare. Nu när det börjar mörkna på kvällarna är det mysigt med några ljus tycker jag. Fast mysigast är det förstås på vintern, men den ska väll dröja ett tag hoppas jag.

Gårdagens babykula




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0