Vilken röra!

Största snackisen just nu är utan tvekan valresultatet! Jag tänker inte göra någon lång utläggning om saken här, men däremot vill jag bara säga: Det är hemskt är SD fått så stort stöd att de nu är Sveriges tredje största parti, men det är också värdelöst att det det blir regeringsskifte med Löfven i spetsen. Det är verkligen skit!

Jag drömde om valet inatt, att moderaterna gick om sossarna när de sista valdistrikten räknades. Vaknade i morse och tänkte för en sekund att det kanske ordnade sig tillslut med valet - innan jag kom på att det var en dröm. Vilken besvikelse!

Vår son har valt att stanna kvar i magen, trots BF igår. Jag förstår honom! Valresultatet var så deprimerande att han nog planerar att stanna minst fyra år därinne...
Skämtåsido...


Det är i alla fall en liten tröst att F! inte kom in i riksdagen! 



Resultatet för Sollentuna kommun känns i alla fall lite mer positivt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0