Du ska heta...

Idag är vår lilla kille en vecka gammal. Det känns både overkligt och häftigt! 
Vi sov väldigt gott inatt och vaknade med några amningspauser, en av gångerna han väkte mig var klockan precis 04.43 - hans födelsetid. Det kändes lite magiskt på något vis. 

Såhär på 1-veckasdagen har vi också bestämt vad han ska heta. Vi hade ett namn under hela graviditeten som både jag och sambon gillade. Men när han kom ut kändes det inte riktigt rätt för mig, även om jag fortfarande gillar det namnet. 
Så dök ett annat namn upp, som vi fastnade för istället och nu har vi smakat på det ett par dagar för att känna av om det är rätt.
Och vi kom fram till att det är rätt.
Vår son har fått namnet Isak. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0