Små framsteg

Bebissnacket fortsätter...

Isak har sovit riktigt bra inatt, jag har däremot inte hittat en skön sovatällning efter att han liggammats så jag har inte sovit fullt lika bra - men nästan.

Jag är i alla fall nöjd med natten, för han somnade vid nio och så fick jag väcka honom vid två för mat. Vi somnade om till fem,  då vaknade han av sig själv och ville ha mat och sedan sov han vidare till åtta. Jag gick upp halv åtta, duschade och åt frukost!

Han var vaken en stund sen ammade jag honom igen och så sov han i sin vagn i hela trettio minuter - det är nog rekord. Han gillar ju inte att sova själv men vi försöker vänja honom lite. Så trettio minuter är ett riktigt framsteg! 

Och på tal om framsteg.
Jag vägde mig i morse och har nu gått ner 13 kg. Jag gick ju upp totalt 20 kg, om jag minns rätt, så nu är det "bara" 7kg kvar till startvikten (och ytterligare 3kg kvar till målvikten). Men jag antar att det krävs en del träning, och inte bara viktminskning, för att få tillbaka den gamla kroppen.

Men hur som helst känns det ändå positivt att så många kilon försvunnit trots att jag inte börjat röra på mig ordentligt än. 

Här sov Isak sina magiska 30 min. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0