Skakar om garderoben

Idag tog jag steget: Jag provade ett par av mina vanliga jeans. När jag provade samma par under graviditeten gick dom inte ens upp över låren, men jag ville ge dem ett försök. Och ver ni, jag fick på mig dem och kunde knäppa utan att något hängde över på kanterna. Hurra!! I vanliga fall är dessa jeans visserligen lite för stora för mig, men ändå! 

Jag beställde i alla fall lite ämnkngskläder idag. Bara två plagg, men jag vill se hur storleken är på mig innan jag beställer fler.

Båda är från märket Mamalicious. Om jag minns rätt så var en gravidklänning jag har från samma märke rätt liten i storleken. Så jag beställde tröjan i M, för att brösten ska få plats, och klänningen i S. Jag tänkte att den kanske var lite stretschig, men vi får väll se. Det är så svårt med storlekar numera, jag känner ju inte igen min kropp riktigt än. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0