Åt rätt håll...

Isaks förkylning är definitivt på bättringsvägen, han är pigg och glad men snörvlar lite på nätterna när han legat ner länge. Jag däremot blev tokförkyld till igår, så under gårdagen kände jag mig riktigt hängig faktiskt. Men idag är det mycket bättre, känner mig ärligt talat rätt pigg för Isak sov nästan fyra timmar på rad i början av natten. Därefter var det som vanligt: äta, sova en timme, äta, sova en timme osv...

Lite senare idag ska vi till BVC. Ska bli spännande att se hur mycket han gått upp. Det är nämligen fler och fler bodys i storlek 50 som börjar bli för små och fler plagg i storlek 56 som börjar passa! 
Spännande!

Blöjhäng på byxorna. ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0